Skip to content

Hvad er 4me ITSM?

IT Service Management (ITSM) er fællesbetegnelsen for alle de services, som it-afdelingen leverer til interne og eksterne kunder. ITIL rammeværket, udstikker ITSM best practises, baseret på erfaringer fra branchen.

IT Service Management (ITSM) handler ikke om teknologi og værktøjer, men kombinerer mennesker, processer og værktøjer.

4ME er en sådan løsning. 4ME kan i høj grad hjælpe din organisation med at udføre disse opgaver effektivt, transparent og med en høj løsningkvalitet. Dette gør 4ME til en af de løsninger med den højeste kundetilfredshed i markedet.

4me-ITSM-capabilities

4me ESM: IT Service Management for hele forretningen

Enterprise Service Management, er at stille de værktøjer , som traditionelt har været brugt inden for IT servicemanagement værktøjer, til rådighed for alle områder i virksomheden. Medarbejdere har svært ved at forstå, hvorfor de kan rapportere at WiFi ikke fungere, men de kan ikke stille et spørgsmål til en lønseddel, oprette en sag om en juridisk kontraktgennemgang, eller at en advarselslampe lyser på instrumentbrættet i deres firmabil.

Ønsker du efter en Service Management løsning, der omfatter HR, Facility Management, økonomi eller en helt anden afdeling i din serviceorganisation? 4ME’s Enterprise Service Management løsning skaber autonome, forbundne miljøer for hver afdeling. Organisationens medarbejdere kan bruge selvbetjeningsportalen til alle de tjenester, organisation tilbyder dem, på samme tilgængelige og gennemsigtige måde, som de allerede gør med IT services.